30 wrzesnia 2015
Zbiórka Skrzatów Nr. 4 - Guziczek Astronauta - zbiórka pierwsza - slonce i ksiezyc
Rozpoczęcie (7:00-7:10)
-Zapalanie Świeczek
-trzy Skrzaty są wybrane do zapalania świeczki, te trzy skrzaty będą grzeczne na zbiórce.
-Modlitwa
-Ojcze Niebieski daj serduszkom naszym moc być promykami twymi, daj jasnym gwiazdkom świecić w noc dla smutnych na tej ziemi.
-Piosenka
-Pośród traw pośród drzew krasnoludków chaty słychać tam wesoły śmiech tam się śmieją skrzaty, hi hi hi, ha ha ha. Kto się śmieje ty i ja!
Pośród traw pośród drzew tupią małe butki słychać tam wesoły śmiech tańczą krasnoludki, tup tup tup, hopsasa kto tam tańczy ty i ja!
Gra (7:10-7:20) „Spud”
Napisać cyferki na tablicy i wyznaczyć skrzatom cyferkę. Skrzaty muszą stanąć w dużym kole. Rzucić balona w górę. Wywołana cyferka musi złapać balona zanim wruci na podłogę. Ale nie wykrzykiwać cyferki od razu. Dać balonowi trochę czasu opaść. Jeśli skrzat złapie balona zanim udeży o podłogę to może wykrzyknąć następną cyferkę. Jeśli nie złapie to drużynowa wywołuje cyferkę. Żeby przyspieszyć grę można po jakiejś chwili wykrzykiwać dwie cyferki na raz.
Intro (7:20-7:25)
- Astronauta- co? kto?
Dłubkarstwo (7:25-7:45)
refrigerator box for space ship
space pack -- ]
Zajecie: (7:45-8:00) - Szkolenie Astronautów
Skrzaty patrzą i robią tak jak drużynowa w podróży do kosmosa. Gdy wylądują na słońcu, skaczą bo słońce jest gorące. Gdy są na księżycu robią moonwalk. Gdy przelatuje meteor kucają aby ominą ich, itd.
Bajka (8:00- 8:05)
Gra (8:05-8:20) - Hot Potato/Gorące Słońce
Na przykład: hot potato - “Gorące słońce”. Do muzyki podawać słońce. Kto je trzyma gdy muzyka się zatrzyma jest oparzony. Po kilku rundach dodać kostki lodu (narysowane na papierze albo udawać że klocek jest lodem) i puscić w drugą stronę kręgu. Teraz kto trzyma lod dmucha w strone skrzata który trzyma słońce zeby sie lepiej poczuł.
Zakończenie (8:20-8:30)
-Modlitwa
-Ojcze Niebieski daj serduszkom naszym moc być promykami twymi, daj jasnym gwiazdkom świecić w noc dla smutnych na tej ziemi.
No comments:
Post a Comment